29 Ekim 2009 Perşembe

Arayı kapatalım...

bi baktım ki taa Hazirandan bu yana hiçbişey yazmamışım. nedenini bilemiyorum ama bişeyler olmuş ve unutmuşum belliki. İhtiyaç duymamışım yada başka bi yolla kendimi uyuşturmuşum.

Arayı kapatalım hemen. Bir önceki yazıdan sonra neler oldu? Asla olmaz dediğim bişey oldu ve ben kez daha tükürdüğümü yalamış oldum. Bir daha asla görüşmem dedim ama görüştüm, hemde defalarca. Kendim için mi yaptım bunu yoksa onun için mi bilmiyorum. hala anlamış değilim.

neyseki bu görüşmeler aralıklı olarak sürdü ve birden bire! bitti.bu aşk burada biter şarkısı söylemenin tam zamanıydı. ben de söyledim.

çok şey oldu hatırlamakta zorlanıyorum. çok fazla iş güç telaşına kapılmıştım. Bir sürü yeni insan yeni sorunlar derken uzun zaman geçmiş. İyi de olmuş aslında, zor zamanlar yine zamanla aşıldı.

unutmadan söyliyim tatile gittim ama bu sefer İtalya ya. Ufak bi kaçamak yapmıştım o zor zamanlarda ama bu tatil iyi geldi gerçekten.

Görüşmek dileğiyle diyorum, başkada bişey diyemiyorummmm

İşte İtalyaa





Hiç yorum yok: