21 Temmuz 2008 Pazartesi

ESKİ MEKTUPLAR

Aslında anlatacak çok şey biriktirdim, hafta sonu güzeldi. Ama sevdiğim yine yanlız takılmış yokluğumu fırsat bilip.

uzun süre yan yana kalınca küsüştüğüm ama aynı zamanda çok sevdiğim arkadaşım, ona eskiden yazdığım mektupları bulduğunu söyledi. Çok merak ettim acaba ne yazmıştım ki!.

biraz okudu telefonda. "Sevmek istemiyorum. Hep ben seviyorum. Sevilmek istiyorum hem de çok" demişim. Evet bunu yazdığımı hatırlamasamda dileğimin gerçek olduğunu söyleyebilirim. Mektubun eski olduğu düşünülürse. Çok sevilmek iyi bişey değil ama.Ölçülü sevilmek istiyorum ben. İnsanın sevgiden bile ağzı yanıyor anlayacağın.

Neyse şimdide sevilmek konusunda dertliyim. Seviyorum ama seviliyormuyum emin değilim. Şimdilik çok dert etmiyorum, sevmek daha güzelmiş.

"Mektuplarımı görmek istiyorum arkadaşım. Lütfen onları bana faks, e-mail yada elden getiriver. Senide seviyorumm"

Hiç yorum yok: