22 Kasım 2008 Cumartesi

hayatımızdan kareler

bugün sabahın güneşi gözümün içine içine girdi inatla, "bi daha zor bulursun beni" dergibi.
ters bi hayatım var sanırım, normal koşullarda çalışan insanlar hafta içi erken kalkar işine gider, hafta sonu mis gibi uyur istediği vakte kadar. na mümkün ki benim hayatım ters bu konuda. hafta sonu eziyet olmaya başladı, neyse ki keyifli oluyor yani gerekçem iyi.

kurs, toplantı iş güç derken bu akşam sinemaya gidebildim sonunda. üstelik te aydınlanma yaşamayı beklediğim "ıssız adam" filmine.
eveeettt şimdi ne yapmalı. bu film hayatımız için dönüm noktası mı olmalı? ayakları yere sağlam basan, esas oğlan gibi tiplemeleri hayatında çoookk görmüş ve her kelimeyi ezbere bilen, para pul sorunu olmadığı gayet açık olan kızımız "ada" gibi terkedilince şaşırmadan azcık ağlayaraktan yeni bir aşk yeni bir iş mi bulalım?
mümkün mü?

ama film çok güzeldi hakkını yememek lazım. keyifle seyrettim. kendi hayatıma dair çok şey buldum ama ben olaya böyle bakmıyorum diyerek kendimi avutmaya devam etmek istiyorum...

şimdilik bu kadar. film müziklerini indirip dinliycem. film çok güzeldi gerçektenn görünüz MUTLAKA...

3 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

hafta içi çok erken uyanmak zorundayım. alışkanlıktan haftasonu da erkenden gözümü açıyorum! "geçen pazar bir gözümü açtım, öğlen olmuş" diyen insanlara şaşkınlıkla bakıyorum :))

Adsız dedi ki...

olaya nasıl bakıyorsun anlayamadım????film ile ilgili söylüyorum...

kelebegin ömrü dedi ki...

Adsız,
film gerçekten güzel ve keyifli ama ilişkiler biraz emek harcamak gerek. Tabii film süresi kısıtlı burda görmek ne kadar mümkündü bilemiyorum.